Sunday 13 July 2014

NAK TAMBAH DUIT GAJI? JOM JOIN AHLI SHAKLEE.

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

Kali ni saya nk syer tentang pengalaman sendiri. saya seorang isteri yang bekerjaya dengan pendapatan 4 angka. bunyi macam besar jer gaji tu kan hehe.. suami pun bekerja makan gaji jgk sebulan tak lebih tak kurang macam saya la jugak. bila di kira2 semula pendapatan kami sebulan hampir 8k. 8k tu sebenarnya banyak nilainya syukur alhamdulilah. TETAPI saya dan suami setiap bulan pening kepala fikirkan perbelanjaan yang tak cukup2. kadang2 terpaksa berjimat cermat pd hujung bulan. dengan faktor ekonomi sekarang barang semuanya nak naik. tolak hutang bank, minyak kereta, bil utiliti, duit susu pempes anak, Bila di fikir-fikir semula sampai bila kami nak hidup macam ni? kerja penat2 setiap bulan abis baya hutang itu dan ini... saya juga yakin ramai diantara kita yang makan gaji mempunyai masalah yang sama betol tak??




so sekarang saya nak syer dengan kawan-kawan salah satu cara mudah untuk menghuraikan segala masalah setiap bulan yang kita hadapai iaitu menjana pendapatan melalui internet bersama shaklee. Rasanya ramai yang dah tahu bisnes shaklee ni kan. dengan teknologi kita yang serba canggih memudahkan lagi kita melebarkan sayap untuk berniaga di dalam rungan maya ini. Kita ada blog, facebook, tweeter, instagram, dan macam2 lagi kan.

KENAPA SHAKLEE???

haa.. kenapa shaklee?? ok untuk pengetahuan semua shaklee merupakan satu bisnes yang sangat kukuh dan diiktiraf Dunia. produk yang dikeluarkan juga telah terbukti selama lebih 50 tahun, generasi demi generasi telah bergantung pada Shaklee kerana telah membuat sesuatu yang berbeza dari yang lain iaitu mencipta produk yang SELAMAT, terbukti BERKESAN DAN SEMULAJADI.

Bila barang dah tentu berkualiti kita nak jual pun senang hati kan. kita akan rasa yakin bila nak menjual produk shaklee ni. Dalam masa yang sama kita dapat membantu orang lain ataupun keluarga yang kita sayangi mencegah atau merawat penyakit yang mereka hadapi.

sistem MLM yang mudah dan bukan sistem PIRAMIT. seperti yang kita tahu banyak MLM yang wujud masa kina mengunakan sisitem piramid iaitu siapa yang berada diatas mendapat keuntungan dari menaja orang bawahan sampaikan satu tahap mereka yang berada diatas anya menerima keuntungan dari hasil kerja orang bawahan. TAPI SHAKLEE BUKAN SISTEM PIRAMIT. siapa yang bekerja lebih dah tentu die akan dapat lebih.sekiranya orang bawahan bekerja keras dan tentu die mampu melebihi orang atasannya.. so adil dari usaha dengan pendapatan yang kita perolehi.

MACAM MANA NAK JADI AHLI SHAKLEE??

http://lovehealthy4us.blogspot.com/p/pembelian-dan-pendaftaran-cara-untuk.html


Ok..nak jadi ahli shaklee mudah sahaja.. boleh hubungi saya seperti butiran di bawah:

call/sms/whatsApp : 012-3527806 (yana)
email:love.healthy4u@gmail.com
blog:http://lovehealthy4us.blogspot.com/
id :1145041

 


3 comments:

  1. ♡Jom jadi ahli♡

    iras-secret-of-healthy-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ♡Jom jadi ahli♡

    iras-secret-of-healthy-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jom daftar ahli Shaklee..

    http://sweetmom83.blogspot.com/2013/11/buat-duit-dengan-shaklee.html?m=0

    ReplyDelete