Monday 21 July 2014

FOBIA DENGAN PENGILAN 'SI GEMOK'


Hari-hari duk depan cermin tengok diri sendiri dalam hati bekata-kata "kenapa la badan aku ni tak secantik orang lain. benjol tang sini benjol tang sana.. banyak selulit yang menyakitkan mata. perut pun berlayer2.."

haa.. pernah tak kita alami sebegitu? secara autometik keyakinan diri kita pun kurang. nak bejumpa dengan orang pun rasa malu dengan penampilan diri yang GEMOK atau terlebih berat badan.  Terpaksa menahan rasa kecewa, sakit hati pun ada bila kawan-kawan perli2 atau mengumpat dibelakang kita.

saya yakin ramai diantara kita dah berusaha pelbagai-bagai produk untuk mendapatkan berat badan yang sempurna. tapi kebanyakannya tidak bejaya malah duit terbang beribu-ribu badan still macam tu jugak. ada juga produk yang berkesan dengan cepat tetapi bila berhenti pengambilan produk tersebut badan naik semula berganda-ganda. haa..banyak kan kes mcm tu...

so kat sini saya nak mempekenalkan produk yang tiada kesan sampingan dan perubahan secara semulajadi dan yang penting kita perlu istihamah dan bedoa supaya usaha kita berjaya.



Set Asas Pelansingan Badan

Fungsi-Fungsi setiap supplement diatas:

SET ASAS

bagi mereka nak cut barget 3 supplement ini pun sudah mampu untuk mengurangkan kolestrol dalam badan. tetapi sekiranya kita ada rezeki yang lebih tak salah mengunakan set yang lebih lengkap disamping untuk kuruskan badan kita juga dapat menjaga kesihatan dalaman dan kecantikan kulit.
haa.. nak tau apa produk lengkap jom kita lihat dibawah:


 
 
TANYALAH MEREKA YANG TELAH MENCUBA..JOM TENGOK TESTIMONIAL KEBERKESANANYA
 

 
 
 

 
JADI APA TUNGGU LAGI JOM KITA SAMA2 JAGA KESIHATAN
DAN PENAMPILAN DIRI..
 
 
UNTUK MAKLUMAT LANJUT TENTANG MAKANAN KESIHATAN SHAKLEE:
 
 
CALL/ SMS/ WHATAPPS : 012-3527806 (YANA)



No comments:

Post a Comment