Sunday 6 July 2014

KULIT YANG CANTIK DAN SIHAT

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..
Hai..kaum wanita terutamanya yang pentingkan penjagaan kulit yang sihat. Yana sangat teruja nak mempekenalkan pemakanan kesihatan untuk menjaga kecantikan kulit yang sihat. Tambahan pula sekarang ni musim panas dan kita berpusa dah tentu kulit kita kering dan kusam. Raya pun tak lama lagi mesti kita sebagai wanita sangat susah hati jika kulit kita bermasalah betul tak?



Haaa.. jangan susah hati kt sini yana bagi tau satu rahsia macam mana nak dapatkan kulit yang cantik dan sihat. Bukan saja bahagian-bahagian tertentu saja tapi seluruh kulit badan kita cantik dan bersih sekiranya kita betul-betul amalkan apa Yana nak syerkan ni. Insyaallah dengan usaha yang berterusan pasti kita akan pelihara anugerah yang diberikan dengan sebaiknya.

Pertama sekali apa2 pun kita perlu hindari atau kurangkan makanan yang mengandungi lemak dan berminyak. kat sini kita kena mendisiplinkan diri dari makan makanan yang boleh menyebabkan punca kepada masalah jerawat dan berminyak. Banyakkan makan buah dan sayuran. Pengambilan suplemen yang betul juga perlu untuk menambah keperluan nutrisi seharian.
Haaa.. kat sini la yana nak cita sikit pasal supplement set penjagaan kulit yang sangat HEBAT.

 
 
 
ok.. supplement yang yana tunjukkan ni ialah B-complex, vita-C, Vita E Complex. gabungan ketiga-tiga supliment ni mampu merawat dan mengekalkan kelembapan dan kesihatan kulit dari dalaman. ini bermakna supplement ni mampu menghidari kita dari jangkitan barah kulit, radang kulit panau dan sebagainya.
 
TETAPI...... JANGAN LUPA.... 

Minum air putih lapan gelas sehari itu memang wajib. Jangan lupa banyakkan minum air kerana tubuh kita memerlukan air yang banyak. Kelancaran darah menjadikan kulit kembali berseri.
Lagi yana nk syer satu lagi produk Shaklee yang MAHA HEBAT. Produk yang ingin yana kongsikan bersama anda ialah set NUTRIWHITE. Jom kita tengok set asas NutriWhite.
 

Penting untuk kita melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari. Ianya untuk mengelakkan muka menjadi merah, terbakar dan timbul garis kedutan. Pakai krim NutriWhite yang yana citakan tadi mampu melindungi kulit kita dari terus dari sedar UV setiap hari.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk ni. anda semua boleh terus PM, Mesej atau whatsApp pada yana ok. (016-5379875)

 
haa.. apa duk pk2 lagi tu raya pun dah nak dekat, jangan malu-malu ya...ingat bukan senang nak cantik..^_^

kalau BERMINAT tentang produk yang yana perkenalkan ni anda boleh terus pm yana seperti butir di bawah ni...

=========
CARA ORDER
=========
sms/whatsapp ke 0165379875 atau



 

No comments:

Post a Comment